Digitális Marketing Alapok: Az Organikus Keresés Világa
Ha újonc vagy a digitális marketing területén, előfordulhat, hogy nehézséget okoz a különböző digitális marketing kifejezések megértése. Talán kíváncsi vagy arra, hogy mi is az az organikus keresés. Nos, ebben a cikkben részletesebben is belemerülünk az organikus keresés fogalmába. Az organikus keresés rendkívül fontos a vállalkozás hosszú távú sikeréhez és növekedéséhez. Napjainkban sokan összekeverik az organikus keresést a fizetett kereséssel, ezért szeretnénk tisztázni a különbségeket.
Organikus Keresés vs. Fizetett Keresés
Az organikus keresés azokra a találatokra utal, amelyek egy adott keresési kifejezésre jelennek meg a Google-ban vagy más keresőmotorokban, a fizetett hirdetéseket kizárva. A keresési eredmények rangsorolása számos tényezőn alapul, például a tartalom relevanciáján, a bejövő hivatkozások számán, a domain hitelességén, a keresési eszközön, a felhasználó helyzetén és még sok más tényezőn.
Nehéz munka lehet, hogy webhelye előkelő helyet foglaljon el az organikus keresési eredmények között, de mindig fontos emlékezni arra, hogy milyen fontosak lehetnek ezek a helyezések. Ne feledjük, hogy egy jó SEO stratégia a tervezéssel kezdődik, és a tájékozódással kezdődik, ez az amire elsődlegesen figyelnünk kell!
Amennyiben szeretnél a meglévő oldaladra egy kiterjedt SEO elemzést kérni, akkor keresd fel a szolgáltatási oldalunkat és kérj ajánlatot, és biztos, hogy tudunk íránymutatást adni, hogyan indulj el jó úton!
A cikk eredeti nyelven itt érhető el: https://divimode.com/what-is-organic-search/