Digitális Marketing Alapok: Az Organikus Keresés Világa
Ha újonc vagy a digitális marketing területén, előfordulhat, hogy nehézséget okoz a különböző digitális marketing kifejezések megértése. Talán kíváncsi vagy arra, hogy mi is az az organikus keresés. Nos, ebben a cikkben részletesebben is belemerülünk az organikus keresés fogalmába. Az organikus keresés rendkívül fontos a vállalkozás hosszú távú sikeréhez és növekedéséhez. Napjainkban sokan összekeverik az organikus keresést a fizetett kereséssel, ezért szeretnénk tisztázni a különbségeket.
Organikus Keresés vs. Fizetett Keresés
Az organikus keresés azokra a találatokra utal, amelyek egy adott keresési kifejezésre jelennek meg a Google-ban vagy más keresőmotorokban, a fizetett hirdetéseket kizárva. A keresési eredmények rangsorolása számos tényezőn alapul, például a tartalom relevanciáján, a bejövő hivatkozások számán, a domain hitelességén, a keresési eszközön, a felhasználó helyzetén és még sok más tényezőn.
![OrganicSearch Mi az organikus keresés?](https://wordpressdivi.hu/wp-content/uploads/2024/01/localimages/OrganicSearch-1024x563.png)
![divi organic Mi az organikus keresés?](https://wordpressdivi.hu/wp-content/uploads/2024/01/localimages/divi_organic-1024x511.png)
Nehéz munka lehet, hogy webhelye előkelő helyet foglaljon el az organikus keresési eredmények között, de mindig fontos emlékezni arra, hogy milyen fontosak lehetnek ezek a helyezések. Ne feledjük, hogy egy jó SEO stratégia a tervezéssel kezdődik, és a tájékozódással kezdődik, ez az amire elsődlegesen figyelnünk kell!
Amennyiben szeretnél a meglévő oldaladra egy kiterjedt SEO elemzést kérni, akkor keresd fel a szolgáltatási oldalunkat és kérj ajánlatot, és biztos, hogy tudunk íránymutatást adni, hogyan indulj el jó úton!
A cikk eredeti nyelven itt érhető el: https://divimode.com/what-is-organic-search/