Ahhoz, hogy egy online platform virágozzon, jó tervezésre van szüksége. A jó tervezés azonban nem jön létre azonnal. Megfelelő elemekre van szükség a megfelelő helyen, hogy bármely webhely kiemelkedően jól nézzen ki.
Ugyanez igaz a fotós weboldalakra is. Ha jó fotós webhelyeket szeretne készíteni, használja a megfelelő elemeket, hogy webhelyei csodákra tegyenek szert.
Ha weboldalt szeretne készíteni a fotósok számára, vagy csak fotós webhelyeket szeretne készíteni, hogy bemutassa tehetségét, ez a blogbejegyzés jelentős segítséget nyújthat ebben. Ebben megtalálja az inspiráló fotós weboldalak építésének alapját képező összes lényeges elemet.
Az alábbiakban a jó fotós weboldalak készítésének 10 alapvető elemét tárgyaljuk.
1 – A Képgaléria használata a webhelyen
Ha Ön egy fotós webhelyet kezel, az azt jelenti, hogy egy képekkel teli online platformot kezel. Képek nélkül nem lehet fotós weboldalad. Ezért egy webhely tele van képekkel és az Ön tervezési készségeivel, hogy a lehető legjobb módon mutassa be őket.
Képek hozzáadása a webhelyhez nem bonyolult; azonban a bemutatás módja számít, mert bármennyire is jók ezek a képek, ha nem jól jelennek meg, nem mozgatják meg a felhasználókat.
Ezért különös gondossággal kell eljárnia, amikor képeket ad hozzá a webhelyhez. Ebben a tekintetben az egyik legjobb módszer egy galéria használata a webhelyhez.
A galériával az összes fantasztikus képet egyetlen helyre hozhatja, így a felhasználók hozzáférhetnek a jobb felfedezéshez.
Ezenkívül érdemes egy képgalériát használni a webhelyen, mert egy képgaléria segítségével:
Bemutathatja portfólióját, amely látványos és hatékony módja a munkái prezentálásának.
Javíthatja a keresőoptimalizálási rangsorát, különösen a Google Képek keresési eredményeiben.
Növelheti munkái közösségi megosztását, mivel a látványos képek gyakrabban kerülnek megosztásra.
Javíthatja a felhasználói munkameneteket is, mivel a vizuálisan vonzó tartalom hosszabb időre lekötheti a látogatókat.
A fenti okok miatt mindenképp érdemes képgalériát integrálni a webhelyére. Azonban egy fotós weboldal tervezésekor ne álljon meg egy alapvető képgalériánál. Helyette tegye a következőket:
Használjon falazott (masonry) galériákat a vizuális érdeklődés fokozása érdekében.
Alkalmazzon szűrőopciókat, amelyek lehetővé teszik a látogatók számára, hogy könnyen navigáljanak a különböző kategóriák vagy témák között.
Alkalmazza a lightbox effektust a képek nagyításához, anélkül, hogy elhagynák az aktuális oldalt.
Használjon több oszlopot a jobb strukturális elrendezés és a könnyebb áttekinthetőség érdekében.
Ezekkel a lépésekkel sikeresen létrehozhatja az egyik legjobb fotós vagy fotózási helyszínt kínáló webhelyet.
2 — Mutassa be az ajánlásokat
Kiváló képekből álló nagyszerű portfóliója van, de van-e valami, ami alátámaszthatja hitelességüket, esetleg azok újdonságát?
Az ügyfelek beszámolói kiváló erőforrást jelentenek a portfólió támogatásához, különösen ha professzionális fotósként, például esküvői fotósként dolgozik. A párok pozitív visszajelzései jelentős értéket képviselhetnek.
Akár offline, akár online működik, a hitelesség és az ügyfelekkel kialakított bizalom az értékesítés végső kulcsa. Az emberek hajlamosabbak hinni annak, ami mellett megfelelő bizonyíték áll, és az ügyfélajánlások ezt a célt szolgálják.
Kutatások szerint a fogyasztók 85%-a először legalább tíz online véleményt olvas el, mielőtt megvásárolna egy terméket vagy megbízna egy márkában. Ezért fontos, hogy ne hagyja figyelmen kívül ezeket a véleményeket.
Amikor fotós webhelyét készíti, és ügyfélajánlásokat szeretne megjeleníteni, próbálkozzon a következőkkel:
A falazó hatás alkalmazása a vizuális érdeklődés növelése érdekében.
Az ügyfél képének, nevének és pozíciójának bemutatása, ami személyesebbé teszi az ajánlásokat.
A beszámolók megjelenítése önmagában nem elegendő; arra kell összpontosítania, hogy azokat a lehető legjobb módon mutassa be, hogy maximális hatást érjen el.
3 — Ügyféllogók hozzáadása
A kliensek ajánlásain túl a felhasználók közötti bizalom kiépítése érdekében más stratégiákat is alkalmazhat, például a kliensek logóinak megjelenítését. Ez a módszer kiemelkedően hatékony lehet, mivel a jól ismert márkák logóinak láttán a látogatók azonnal felismerhetik a minőséget és a megbízhatóságot. Íme néhány tipp, hogyan használhatja ki a kliensek logóit a weboldalán:
Ha fotósként vagy ügyfeleként már együtt dolgoztál olyan szervezetekkel, akiknek a weboldalát készíted, akkor erősen ajánlott ezeknek a cégeknek a logóit hozzáadni. Egy márka, amely már ismert és együttműködött veled, még hitelesebbé teszi a szolgáltatásaidat.
Az emberek téged is márkaként fogják látni, és bízni fognak benned a legújabb szolgáltatások nyújtásában, mert ezek a márkák is bíznak benned. Ezért amikor fotós weboldalt készítesz, ügyelj arra, hogy hozzáadd az ügyfelek logóit.
4 — Árképzési csomagok
Fényképészeti szolgáltatásokat kínálva fontos, hogy árakat is megosszunk, mert ha nem tesszük, akkor elveszíthetjük potenciális ügyfeleinket.
Sok fotós honlapja nem tartalmaz árakat, csak akkor kerül sor az árajánlatra, amikor a felhasználó felveszi velük a kapcsolatot telefonon vagy űrlapon keresztül. Azonban sok ügyfél fontosnak tartja a költségvetést, és ha látja, hogy más weboldalakon az árak megfelelnek az ő költségkeretüknek, akkor nem fogja felvenni velünk a kapcsolatot.
Ezért fontos, hogy az árak világosak és könnyen érthetőek legyenek a fotós honlapján, mert ez ösztönzi az ügyfeleket arra, hogy további információkat kérjenek. Ugyanakkor fontos, hogy ne vigyük túlzásba az árakat és a csomagokat, tartsuk a dolgokat egyszerűen és letisztultan.
5 – Fejléc optimalizált CTA-kkal
A webhely kezdetének vonzónak kell lennie. Ha egy webhely hőse nem meggyőző, a felhasználók nem görgetnek alá. Amint megérkeznek, azonnal tovább lépnek, növelve ezzel a visszafordulási arányt. Ezáltal csökken az SEOrangsorolás.
Amikor fotós webhelyet tervezel, készíts egy vonzó hőst, amely alapvető elemekből, meggyőző szövegből és kiváló minőségű vizuális elemekből áll. A lényeges elemek közé tartozhatnak:
Ezen elemek közül a CTA-k és a kapcsolatfelvételi űrlap használata erősen ajánlott. Ezek a két elem irányítja a felhasználót a kiválasztott céloldalra, vagy segít a lehető leghamarabb megszerezni a vezetést.
Kettős CTA-t is használhat, ha azt tervezi, hogy átirányítja a felhasználót az árazási oldalra, és felveszi Önnel a kapcsolatot, mint a fenti hősszakasz példája.
6 – Szolgáltatások és előnyök szakasz
A jó fotós webhelyek sosem hagyják figyelmen kívül, hogy kiemeljék, milyen szolgáltatásokat kínálnak ügyfeleiknek. Ha fotós webhelyet építesz, akkor minden az általad nyújtott szolgáltatásokról kell szóljon, hacsak nem árucikk eladásáról van szó.
Fontos biztosítanod, hogy webhelyed kezdőlapja tartalmazzon egy részt, amely bemutatja, milyen szolgáltatásokat nyújtasz. Emellett érdemes kiemelni, milyen előnyökkel jár az ügyfelek számára, ha igénybe veszik ezeket a szolgáltatásokat. Ebben az esetben a legjobb, ha képkártyákat vagy kivonatokat használsz a megszokott tartalom helyett.
Az vonzó elemekkel ellátott ‘Szolgáltatások’ rész elengedhetetlen az ügyfelek szemében. Amikor meglátják, megállnak, elkötelezik magukat, és nagyobb valószínűséggel veszik igénybe az Ön szolgáltatásait.
Összességében egy jól megtervezett szolgáltatási rész javítja a felhasználói élményt és növeli az új ügyfelek számát.
7 — Használja ki a GYIK erejét
Amennyiben fantasztikus képgalériával, kiváló értékelésekkel és elfogadható árakkal rendelkezik, de néhány felhasználó mégsem elégedett, fontos, hogy megnyerje az ügyfelek bizalmát és megmutassa nekik, hogy Ön az a szakember, akire szükségük van.
Ebben az esetben a legjobb módszer az, ha válaszokat kínál a felmerülő kétségekre. Az online platformokon a Gyakran Ismételt Kérdések használata remek módja annak, hogy eloszlassa a felhasználók kétségeit. Emellett a GYIK oldal hozzáadása növeli a platform hitelességét, ami segít abban, hogy a felhasználók könnyebben válasszanak szolgáltatásait anélkül, hogy kérdéseket tennének fel. Emellett csökkenti az ügyfélszolgálati csapat nyomását.
Fontos azonban, hogy a GYIK oldalát optimalizálja a keresőmotorok számára, hogy elősegítse webhelye előrébb kerülését a keresési eredményekben, ami növeli az átkattintási arányt. Ennek eredményeként növekszik az organikus forgalom és az organikus vezetékek száma, ami jelentősen hozzájárulhat üzleti sikeréhez.
8 — Előtte és utána csúszkák a szerkesztési készségek megjelenítéséhez
Ha profin szerkeszti a fényképeket és más típusú grafikákat, akkor az előtte és utána csúszka használata lehet a legjobb megoldás.
Ezzel az eszközzel bemutathatja a felhasználóknak ugyanazon kép eredeti és szerkesztett változatát, így kiemelve szerkesztési képességeit. Ez az elem rendkívül hatékonyan hívja fel a figyelmet a fotószerkesztő készségeire, és ösztönzi a felhasználókat arra, hogy Önnel dolgozzanak.
A csúszka felhasználóbarátabbá tételéhez és a legújabb trendeknek való megfeleléshez, érdemes figyelembe venni néhány javaslatot:
Különböző képek előtti és utáni elrendezéseket alkalmazzon, például vízszintes és függőleges elhelyezést.
Használja a kattintásra és az egér lefelé görgetésére reagáló csúszka mozgatását.
Adjunk hozzá címkéket az előtte és utána képekhez választási lehetőségként.
Az előtte és utána kép csúszka kiváló választás a fotósok webhelyein történő inspiráló kialakításhoz, akik személyre szabják a képeket, kreatív munkákat végeznek stb. Ez a funkció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy könnyen összehasonlítsák az eredeti és a szerkesztett változatokat, miközben interaktív módon böngészik az oldalt.
9 – Kapcsolatfelvételi űrlapok
Amikor fotós webhelyet készít, egy másik fontos tipp, amit érdemes szem előtt tartani, az egyértelmű kapcsolatfelvételi űrlap használata. Űrlap nélkül a kezdőlapja vagy a webhelye nem teljes.
Fontos, hogy dedikált oldalt hozzon létre, ahol a felhasználók könnyen kapcsolatba léphetnek Önnel. Ezen az oldalon egyszerű, de nagymértékben testreszabott kapcsolatfelvételi űrlapot kell használni. A Hero rész egy jó hely a kapcsolatfelvételi űrlap bemutatására, de ha a felhasználók először felfedezik a webhelyet, más helyet is fontolóra kell venni.
Lehetőség van a kapcsolatfelvételi űrlap elhelyezésére az oldal alján, vagy akár külön oldalon is. Azonban fontos, hogy ne hagyjuk figyelmen kívül ezt az elemet, mert ezáltal a felhasználók nem tudják elérni Önt, ami alapvető követelmény. Ha kapcsolatfelvételi űrlapot ad hozzá, ügyeljen arra, hogy annak stílusa minimális legyen, így könnyen kezelhetővé válik.
10 — Közösségi média bejegyzések
Az aktív közösségi média jelenlét napjainkban elengedhetetlen a tartalomterjesztés és a közönség elérésének szempontjából. Ha rendszeresen posztolsz, vagy tervezed, hogy képeidet megosszad a közösségi médiában és weboldaladon egyaránt, fontos lehet azok beágyazása a weboldaladba a Facebook és más platformok beépített eszközeivel. Ennek számos előnye lehet, nemcsak a felhasználói élmény és a kapcsolattartás szempontjából, de akár az organikus forgalom növelése tekintetében is.
Az általad megosztott közösségi média bejegyzések integrálása a weboldaladba javíthatja a felhasználói interakciót, és hozzájárulhat a weboldal SEO-jának erősítéséhez. Az ilyen beágyazott tartalmak segítségével a látogatók könnyebben követik és fogyasztják a közösségi média tartalmadat anélkül, hogy el kellene hagyniuk a weboldalt. Ezáltal hosszabb időt tölthetnek a weboldaladon, ami javíthatja annak teljesítményét a keresőmotorok eredményei között.
Ha arra törekszel, hogy sikeres fotós weboldalt hozz létre, ne felejtsd el figyelembe venni a közösségi média integrációját is. Ez lehetőséget kínál arra, hogy szorosabb kapcsolatot építs a közönségeddel, és maximalizáld a weboldalad látogatottságát és hatékonyságát a digitális térben.
Divi témát használ? Ezután nézze meg a Divi Plus-t, és készítsen jó fotózási webhelyeket
A fotósok weboldalának tervezésekor fontos szempontokat tekintettünk át, és 10 alapvető elemet mutattunk be. Azonban kiemelkedő fontosságú, hogy hol fejleszted tovább webhelyedet. Ha WordPress-t választottál, és a Divi témát használod, ez egy kiváló kiindulópont lehet fotós weboldalad létrehozásához.
A Divi WordPress téma és a Divi Plusbővítmény kombinációja a legjobb megoldást kínálja egy kiváló minőségű webhely elkészítéséhez. A Divi témával és a Divi Plus bővítménnyel olyan eszközöket és funkciókat kapsz, amelyek lehetővé teszik, hogy lenyűgöző weboldalt hozz létre, amely tökéletesen illeszkedik fotós tevékenységedhez.
Divi Plus egy prémium bővítmény a Divi számára, amely több mint 60 modult biztosít a webhelyek kialakításának, teljesítményének és funkcionalitásának javításához. Használhatja ezeket a modulokat fotózási webhelyének fejlesztésére is. Nem csak javítani, hanem létrehozni az egyik legjobb oldalt a fotósok és fotózások számára.
És sok-sok erőforrást használhat fel, például előre elkészített webhelyeket, sablonokat és akár tervezési részeket is. Összességében ez egy lökést ad a fotózás weboldal tervezési stratégiájának.
Ezért nézze meg a beépülő modult, és zökkenőmentesen készítse el jó fotós webhelyét a legnagyobb elégedettséggel.
A cikk eredeti nyelven itt érhető el: https://diviextended.com/needed-elements-for-good-photography-websites/
Kedves DIVI rajongó! Köszönjük, hogy csatlakozott heti Divi Design Initiative programunk következő részéhez; ahol...
Süti kezelés hozzájárulása
A legjobb élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint a cookie-k az eszközadatok tárolására és/vagy eléréséhez. Ha beleegyezik ezekbe a technológiákba, akkor olyan adatokat dolgozhatunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmulasztása vagy visszavonása bizonyos funkciókat és funkciókat hátrányosan érinthet.
Funkcionális
Always active
A technikai tárolás vagy hozzáférés feltétlenül szükséges az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért meghatározott szolgáltatás igénybevételének lehetővé tételéhez, vagy kizárólag a kommunikáció elektronikus hírközlő hálózaton történő továbbításának végrehajtásához.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statisztikai
Az a technikai tárhely vagy hozzáférés, amelyet kizárólag statisztikai célokra használnak.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
A technikai tárhely vagy hozzáférés szükséges ahhoz, hogy felhasználói profilokat hozzanak létre reklámküldéshez, vagy hasonló marketing célból követhessék a felhasználót egy webhelyen vagy több webhelyen.